Wiki:
Page name: Dragon Age Origins:Dark Future [Exported view] [RSS]
2010-11-17 23:16:19
Last author: Jace Beleren
Owner: Jace Beleren
# of watchers: 6
D20: 11
Bookmark and Share
<img:http://oi52.tinypic.com/21cbixg.jpg>



Darkness has won.The forces of king Alistair have failed to stop the forces of the Archdemon and the Darkspawn have overrun Ferelden,covering it in a Blight.Very few warriors survived the onslaught.You are one of those warriors.Will you stand with the last Grey Wardens and help save Ferelden,or will you stand with the Darkspawn?When faced with ultimate Darkness will you fall prey to it or will you let the Maker guide your hand to the light?


Dragon Age Origins:Dark Future Character Page


Dragon Age Origins:Dark Future Roleplay Area


Dragon Age Origins Lore

Username (or number or email):

Password:

2011-01-29 [The Last Dragoon]: I thought the relationship with Talia was actually very compelling

2011-01-29 [Jace Beleren]: Talia?Are we talking about the same character here?Only characters you can get romanticaly involved with are Alistair,Zevran(goes both ways)Morrigan and Lelliana(goes both ways)

2011-01-29 [The Last Dragoon]: sorry my mind shifted to Mass Effect 2 for some reason

2011-01-29 [Jace Beleren]: Well it is by the same company lol

2011-01-30 [The Last Dragoon]: true enough ^>^;

2011-01-30 [Bipolar Nonsense]: Is it just as good as the Elder Scrolls (Oblivion for example)?

:)

2011-01-31 [Jace Beleren]: WAY BETTER

2011-02-15 [Bipolar Nonsense]: :3 i hear Skyrim's going to be even more epic :D

2011-06-10 [Lord Josmar]: Is this game still going to start? I kinda want to make a character.

2011-06-10 [Lirerial]: I hope it is!! Been waiting for a while!!

2011-06-10 [Lord Josmar]: I am trying to decide if I should make my character now or wait for the official ok.

2011-06-10 [Lirerial]: lol same here, I'm pretty sure I have a character already made around here somewhere... but I can't find it.. :( lol

2011-06-26 [Jace Beleren]: To all interested: Please go ahead and make your characters this will start up soon

2011-06-27 [Lord Josmar]: YAY! Now I actually have to decide on something...

2012-07-06 [EmeraldGrizzly]: I am making my character now (drawing too) I can't wait, I'll make the character I finished the game & all it's character transferable expansions with. (final play time on normal, 75 hrs, 47 mins.)

2012-08-03 [EmeraldGrizzly]: How is it coming Jace?

2012-09-12 [Sideways]: I would have fun with this... Need a thief?

2012-09-12 [Sideways]: Err, I mean rogue? Backstabber dude, *has been years since I played this*

2012-09-22 [EmeraldGrizzly]: Well, we have so far a Rouge (Assassin) & a Grey Warden (My Berserker) so I don't see why not, we should all play what we are comfortable with. Just keep in mind, this is a long-in-coming project, but it'll be worth the wait. What do you think Jace?

2012-09-22 [Sideways]: Lol! Dang, Assassin was my first choice *scratches head* probably would require me to pick a magic class... Maybe blood Mage?

2012-10-26 [EmeraldGrizzly]: Yup

Number of comments: 25
Older comments: (Last 200) 1 .0.

Show these comments on your site

Elftown - Wiki, forums, community and friendship. Sister-site to Elfwood