Wiki:
Page name: kakashi club [Logged in view] [RSS]
2009-11-11 23:57:38
Last author: SunCloud
Owner: Ari Miharu
# of watchers: 9
D20: 2
Bookmark and Share
             Kakashi club!!!!!
this wiki is for ppl who luv or just think he is awesome!!

leader:
[Ari Miharu]
members:
1:[Tsunade]
2: [*Sakura-chan*]
3:[kakashisangel]
4:[Chishio]
5:[xX Doomed Vampire Doll Xx] I FUCKING LOVE KAKASHI HATAKE!!!!!!!!!!!
6:[Lasagna Hater] CHI!!!! He's so cute!!! *huggles*
7:[~Crimson Angel~] Kakashi is smexy!
8:[Eyden13] *sigh* he is so awesome *glomp*
9:[SunCloud] --yay--
10:

the pics!


<img:http://i200.photobucket.com/albums/aa179/Kiba_Fangirl13/Kakashi_by_Hiruka00.jpg><img:http://themcode.files.wordpress.com/2007/06/kakashi_232.jpg><img:http://i164.photobucket.com/albums/u29/kakashi-is-hot/16.jpg>"WTF DID I JUST SAY!! oh well u pass"
<img:http://img384.imageshack.us/img384/5835/kakakshieh8.jpg>

<img210*0:http://i134.photobucket.com/albums/q103/KinTsuchi41595/awesomekakashi.jpg>
<img:http://th156.photobucket.com/albums/t15/kakashi198_2007/NARUTO/KAKASHI/th_ththDancingkakashi.gif><img:http://th211.photobucket.com/albums/bb64/animexisxmyxlife/all%20other%20naruto%20pix/th_DancingChibi_Kakashi.gif>  <img:http://th172.photobucket.com/albums/w2/Lauralyyy/th_chibichibikakashi.jpg>

Banners! (Put them one your house!)

<img:http://i685.photobucket.com/albums/vv215/samsonbuschor/kakashiclubesign.jpg>

<img:http://i685.photobucket.com/albums/vv215/samsonbuschor/Kakashi-ANBU-kakashi-1010439_621-1.jpg>

By: [Eyden13]
<img:stuff/aj/188315/1250978149.jpg>

<img:stuff/aj/188315/1250978177.jpg>



Username (or number or email):

Password:

2007-08-23 [Ari Miharu]: Oi!

2007-09-11 [*Sakura-chan*]: hello?

2007-09-12 [Tsunade]: yes? can i help u?

2007-09-12 [*Sakura-chan*]: want me to show you how to put pics up?

2007-09-12 [Tsunade]: um sure please

2007-09-12 [*Sakura-chan*]: ok first of all go to a picture you want

2007-09-12 [Tsunade]: yes

2007-09-12 [*Sakura-chan*]: then right click it

2007-09-13 [Ari Miharu]: okeytay

2007-09-13 [Tsunade]: ya wat she said

2007-09-13 [Ari Miharu]: wat next

2007-09-13 [*Sakura-chan*]: then highlight where it says "Properties" copy and paste it where you want it

2007-09-18 [Ari Miharu]: otay

2007-09-19 [*Sakura-chan*]: okay ^ ^

2007-09-19 [Tsunade]: .. it might be best if u put up the pic *Sakura-Chan*

2007-09-19 [*Sakura-chan*]: but what pic and where from?

2007-09-20 [Tsunade]: any pic

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: ummm ok i'll put it whereever then you put it where you want kay?

2007-09-20 [Tsunade]: k,under the notice thing

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: ok

2007-09-20 [Tsunade]: O.O *likes pic*

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: lol oh! i know i'll put kakashi pics in the comments then pick some/one and put it in the wiki ^ ^

2007-09-20 [Tsunade]: KK!

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: <img:http://i73.photobucket.com/albums/i217/cyber_spider_photos/50087f4a.jpg><img:http://i134.photobucket.com/albums/q103/KinTsuchi41595/awesomekakashi.jpg><img:http://i140.photobucket.com/albums/r37/haku-loves-zabuza/naruto/kakashi_wall06.jpg>

2007-09-20 [Tsunade]: number 2 & 3!

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: ok where? want me to make them smaller?

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: ohohoh these too <img:http://i52.photobucket.com/albums/g13/sage_14/Naruto/Team%20Seven/Kakashi/KakashiS.gif><img:http://i164.photobucket.com/albums/u29/kakashi-is-hot/1149828842.jpg>

2007-09-20 [Tsunade]: OoOooOOooOOoOH i like 'em! and u can make 'em smaller i u want

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: ill tell you how to kay
First you right click the pic u want
then highlight everything next to "properties"
then copy and paste it where you want it ^ ^

2007-09-20 [Tsunade]: ok i'll try

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: ok

2007-09-20 [Tsunade]: everything? or just location?

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: next to "properties" only

2007-09-20 [Tsunade]: kk

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: k

2007-09-20 [Tsunade]: HAHA I DID IT!

woot!

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: XD YAY!!!!!!!!!!!!!!!

2007-09-20 [Tsunade]: *dances* YAY! thank u! *hugs*

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: *hugs back* XD ok your welcome

2007-09-20 [Tsunade]: lol,srry

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: its ok now for how to rezize

2007-09-20 [Tsunade]: ok

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: put it between g and :

2007-09-20 [Tsunade]: put what?

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: a number betwwen 200-300

2007-09-20 [Tsunade]: any number..ok! done ^^

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: yay!!

2007-09-20 [Tsunade]: yay! u r the best...sensei!

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: XD okay

2007-09-20 [Tsunade]: ^-^

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: XD me like the dancing one! ^ ^

2007-09-20 [Tsunade]: ya so do i and i found like 3 more but i dont kno if i should put them up

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: i dunno its your wiki

2007-09-20 [Tsunade]: actually ino.01s but ya she wount mind

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: i'll join! ^^

2007-09-20 [Tsunade]: sweet~

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: lol ^ ^

2007-09-20 [Tsunade]: what do u think of the other dancing kakshis?

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: i like them!!!! *huggles them*

2007-09-20 [Tsunade]: woot!

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: im watching naruto shippuden episode 28 ^ ^

2007-09-20 [Tsunade]: cool!

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: yeah! and i cant wait until the next one!! @w@

2007-09-20 [Tsunade]: i wish i could watch them ;_;

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: why dont you?

2007-09-20 [Tsunade]: my brother

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: what about him?

2007-09-20 [Tsunade]: he says i heve to watch all of the ones befor them

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: oh that sux

2007-09-20 [Tsunade]: ya

2007-09-20 [*Sakura-chan*]: ^ ^

2008-01-20 [*Sakura-chan*]: yay!!!!!

2008-01-20 [Tsunade]: ok!..*slaps breannes BF*

2008-01-20 [Ari Miharu]: thanx but i already punched 'im in the face, an kicked 'im in the crotch! ...WOOT!

2008-01-20 [Tsunade]: lol i know

2008-01-21 [Chishio]: KAKASHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*grabs him and runs away*
Can i join?!

2008-01-21 [Tsunade]: YA!!!! *grabs kakashi and brings him bac* he stays here thou

2008-01-29 [Ari Miharu]: yup u can add pics if u want

2008-01-29 [Screaming Secrets]: GRR..............

2008-01-29 [Ari Miharu]: wat??

2008-01-29 [Tsunade]: yes,what???

2008-01-30 [*Sakura-chan*]: yeah u can join

2008-01-30 [Tsunade]: i dont think he wants to join,i think he's....im gonn say jealous...but i dont think thats it

2008-01-31 [Chishio]: Otay!!!
i'll be good and not steal him X3

2008-01-31 [*Sakura-chan*]: lol nice!

2008-01-31 [*Sakura-chan*]: by the way plz vote! --->Best Anime Fairy Voting

2008-01-31 [Tsunade]: i voted!!!!

2008-02-01 [Ari Miharu]: so did i

2008-02-01 [Screaming Secrets]: same here!!!!

2008-02-01 [Tsunade]: mehz cant remember the one i chose

2008-02-03 [*Sakura-chan*]: thanx ^_^

2008-02-03 [Tsunade]: welcomez! oh and im drawing those sakura pics!

2008-02-03 [*Sakura-chan*]: ok ^_^ yeah im gona draw some too

2008-02-04 [Screaming Secrets]: hun.......it says at the bottem of the pic who voted for it

2008-02-04 [Tsunade]: cool!ok

2008-02-05 [Ari Miharu]: ... i feel so lonely!

2008-02-06 [Tsunade]: ur not alone

2008-02-11 [Ari Miharu]: yesh i am TT~TT i mean like u kelly jd and josh (our) r like my only real friends

2008-02-11 [Tsunade]: wat about Tyler?

2008-02-17 [Ari Miharu]: well i posted this before the dance

2008-02-17 [Tsunade]: true

2008-02-17 [Ari Miharu]: yay i can it ... wen i feel like

2008-02-17 [Screaming Secrets]: grr...............

2008-02-17 [Ari Miharu]: wat???

2008-02-19 [Tsunade]: im confuzed what is so "grr................"?

2008-02-21 [Ari Miharu]: i asked ... no response from the asstard in hawii

2008-02-21 [Tsunade]: we shal wait *stars intently at conputer

2008-02-21 [Ari Miharu]: *joins*

2008-02-21 [Tsunade]: *computer goes into standby* O.O.....NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! *shakes computer the picks it up and slams it against desk,wall then trows it out window* grrrrrrrrrrrrrrrrr......

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!


<img:http://fc01.deviantart.com/fs23/f/2008/028/0/9/Itachi__s_laugh___EDIT___by_Fox4859.gif>

2008-02-21 [Ari Miharu]: ...*slaps itachi*

2008-02-21 [Tsunade]: *is lauphing with itachi*

2008-02-21 [Ari Miharu]: *WALKS AWAY AND DEIS*

2008-02-21 [Tsunade]: BREANNE! On NOeS ITACHI WE KILLED HER!!!!

2008-02-21 [Ari Miharu]: *x.x*

2008-02-21 [Tsunade]: *itachi keeps lauphing*
me:...............wat to to..lauph..or bury the dead.....
itachi:lauph! *keeps lauphing*
me: :D i'll b a good gurl a bury da ded!

2008-02-21 [Ari Miharu]: *X~X*

2008-02-22 [Tsunade]: *digs a hole next to breanne*
*sasu and naruto walk up holding hands and stand next to breanne*
sasu:she finally ded?
me:yup.
naru: *crys* hold me sasu~ *wraps arms around sasu's neck*
sasu: *hugs naruto bac*
me: lol
itachi: *stops lauphing* O.o WHAT THE FRack111

2008-02-22 [Ari Miharu]: *X~X* sasu shut up *slaps sasu and dies again X~X*

2008-02-22 [Tsunade]: naru: i got!
me: *stops shoveling* oh gawd he gonna try to pull a sleeping beauty
sasu:a what
me: he is gonna kiss her and try to wake her up,but she is ded
naru: i shall try! >.< XP
sasu:..she wakes up his funeral.
me: SHE IS ALREADY DED!!!!!!!!!!!!!
naru: *gets on his knees and kisses breanne*
me: sasu it look like he isnt ur uke no more *lauph and keeps shoveling
sasu:*glare*

2008-02-22 [Ari Miharu]: (uke)*X~X*

2008-02-22 [*Sakura-chan*]: i didnt read all that

2008-02-22 [Ari Miharu]: *X~X*

2008-02-22 [Tsunade]: me: ok im done! *kicks a breanne corpse into the hole the starts kicking dirt into it*
naru: i tryed

2008-02-22 [Ari Miharu]: *X~X chokes on dirt cough cough X~X*

2008-02-22 [Tsunade]: Naruto:SHE IS ALIVE! *jumps in hole and lands on breanne* ARI ARE I ALIVE?!

2008-02-22 [Chishio]: O.O itachi?!?

2008-02-22 [Ari Miharu]: *X~X XXP(dead w/ tounge out)*

2008-02-22 [Tsunade]: me:*walks over to itachi and stands net to him*
naruto: CAN U HEAR! *pick ari up by her shirt calor and slaps her* CAN U HEAR ME!!!!!!!
itachi:nice show *puts arm around my shoulder* i feel like lauphing.
me: so do i
sasu: O.o O.o o.O o.O o.o O.O o.O O.o O.o O.o o.O o.O o.o O.O o.O O.o
naruto:ARI!!!!!!!! *slaps again*

2008-02-22 [Ari Miharu]: *X~X moanX~X*

Number of comments: 329
Older comments: (Last 200)

200 older comments
(1, 0-17):
200 newer comments

Show these comments on your site

Elftown - Wiki, forums, community and friendship. Sister-site to Elfwood