Wiki:
Page name: Inu-yasha is a hero [Logged in view] [RSS]
2005-07-04 05:45:58
Last author: Shadow07
Owner: Kyotaki
# of watchers: 13
Fans: 0
D20: 7
Bookmark and Share
Members.
*-*-*-*-*-*--*-*-
1.[Kyotaki] omg, its my sister.
2.[Sorainz] i'm her sister.
3. [The Last Laugh] yay! I'm the third person....o.0 Anyways! Inuyasha rules! and Sesshomaru-sama is the hottest thing ever!
4.[inuchild87] INUYASHA AND SESSY-SAMA ROCK!!
5. [*Night_Shade*] Hell yeah, Inuyasha forever baby!
6.[lenardo] The show is awsome I like all the characters but sesshomaru it my favorite
6. [Divinedragoon Dart] inuyasha rocks!!!!!!!!!!!!!!
7.[Organization XIII]
8.[Sorainz]
9.[Katisama] *drools* Sesshomaru *hugs her Sesshomaru plushie in her arms tightly* yayness!!!^^
10.[.X.X.Lips Of Deceit.X.X.]
11.[Paz] I LOVE INU!! So sexy!
12. [Sweet_lil_kitty] how ironic.. kitty.. doggy.. uh oh...
_<;
13.[Frost_Tears] I Love my Inuyasha *huggles insanely and nuzzles*
14.[Wee Dee]
15.[NightForestOwl] SesshomARU rocks!!!
16.[white wolf pup]yay inu....and sesshy!!
17.[Keeper of Darkness] ^_^
18. [Wolfclan7] I LOVE ALL INUYASHA CHARACTERS^-^
19. [Akika_Inari] aww...such cute chibi characters..oh, and yeah, I love inu-yasha. ^_^;;
20. [Alexi Ice] awww...all those pictures are soooo cute!!!!
21.[Shadow07] All the Characters on the show Are AWESOME!!

iy fanart!!
Anime <Refugee!> Camp
inu pics of doom!
Refugee! Memebers
Refugge! fanart
Wisdom of the bunny
Refugee! Banners
can you help my prob? A place to seek advice...
Welcome to my.. Storys are totally open......

ALL of this is a connection to my new wiki..sorry. All the pics have been moved and soon i should hope that you all will please move to the new wiki,...i'm very sorry..you see, our wiki was getting to big, so i had to make a new wiki..and then i did alot more with that wiki...and here we are like this right now......i'm very sorry please don't be mad at me...But i should hop that you all will add your names to the list labeled Refugee! Memebers That will be our new wiki....i still very sorry about this though.....




Username (or number or email):

Password:

2005-05-02 [inuchild87]: :)

2005-05-02 [The Last Laugh]: you seem hapy

2005-05-03 [inuchild87]: nah just hyper!

2005-05-03 [The Last Laugh]: lol! okey-dokey!

2005-05-03 [inuchild87]: ^_^

2005-05-04 [The Last Laugh]: I love sesshy-sama! o.0...Run away!

2005-05-04 [inuchild87]: lol silly!

2005-05-05 [The Last Laugh]: silly? billy nilly jilly dilly filly gilly hilly killy....etc.

2005-05-05 [inuchild87]: XD

2005-05-05 [lenardo]: hey can i put up 2 pictures one of inuyasha and one of sesshomaru

2005-05-06 [inuchild87]: go ahead!

2005-05-06 [Keeper of Darkness]: ^_^ there soooo cute (all the piccys)

2005-05-10 [The Last Laugh]: ^_^

2005-05-27 [Alexi Ice]: can we put one of the pics. up in our house and link it back here? and can anyone join?

2005-05-27 [inuchild87]: i have bad news. the banner for here along with all my other banners have been deleted by the elf town guards. there for until i manage to make a new one you guys should find a replacement.

2005-06-01 [Fashionably Restrained]: what a great wiki *drools*

2005-06-01 [inuchild87]: ^-^ we like it.

2005-06-01 [Alexi Ice]: so i am gessing that is a no to my question?

2005-06-02 [inuchild87]: oh srry. yes anyone canplace pics here and join!

2005-06-03 [Kyotaki]: first of all, this is my page... so why are you telling people to just steal my pics and to just put any thing they want here? did you even take the time to ask me what i really cared for??? i am not trying to be mean..but i at least think that the person should at least email me the pic before they put it up...thank you...and that is all....

2005-06-03 [inuchild87]: srry

Number of comments: 94
Older comments: (Last 200) 4 3 2 .1. 0

Show these comments on your site

Elftown - Wiki, forums, community and friendship. Sister-site to Elfwood